Kromě toho, že mě občas kontaktují křepelky s debilními dotazy, jestli bych něco jaksi…, po nákupu na e-shopu dostávám „ankety“.

Vážený zákazníku
velmi děkujeme za Váš nákup a prosíme o zodpovězení jednoduché otázky týkající se naší aktuální akční kampaně.
Neustále zlepšujeme naše služby a Váš názor je pro nás velmi důležitý.

Neodolal jsem, vyplnil jsem a dovolte, abych se s vámi podělil.

Motivovala Vás k nákupu kampaň „Masakr cen“?
Určitě NE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Určitě ANO
Váš komentář:

Asi takto:
1. Nakupuji, když něco potřebuji!
2. Kampaně snižují mou důvěru v produkt.
3. Telemarketing zcela deklasuje rating společnosti, která si jej nechá provádět.

Jak ve vaší společnosti? Myslí si Váš bůh reklamy a propagace (marketing manager, popřípadě sám marketing director), že obrat zvýší tím víc, čím víc lidí nasere?